Centrum pomocy

Potrzebujesz pomocy?

Podaj numer, a oddzwonimy do Ciebie.

Zapisz się do newslettera, aby otrzymać kod rabatowy.

Jazda Ariel Atom vs. Subaru STI Turbo na torze Warszawa - Modlin

opinie:

  1. SEO name
  2. SEO name
  3. SEO name
  4. SEO name
  5. SEO name
  6. (5)
Endrju
Super konfrontacja bolidu z autem zamkniętym!
dodane dnia: 2018-09-12
ocena: 5
Kaja
Niezapomniany wieczór panieński :D
dodane dnia: 2018-06-23
ocena: 5
Przemo
Ariel niezle lata a dzwiek Subaru mam w głowie do dzisiaj :)
dodane dnia: 2018-06-04
ocena: 5
Kris
wracam za rok!!!
dodane dnia: 2017-12-18
ocena: 5
Agata
Zabawa przednia :D
dodane dnia: 2017-08-23
ocena: 5
Paweł
Ale jazda!!!
dodane dnia: 2016-11-29
ocena: 5

Twoja opinia jest dla nas ważna.

Jeżdziłeś? Skomentuj wrażenia z jazdy naszym autem.

Ariel Atom vs Subaru STI Turbo


Auto o całkowicie kosmicznym wyglądzie vs hatchback, którego pojawienie się było szokiem dla całego świata motoryzacyjnego - oto pojedynek Ariela Atoma i Subaru STI Turbo. Oba samochody mogą poszczycić się mocnymi silnikami, świetnym zawieszeniem i genialnym prowadzeniem. Na tym jednak kończą się ich podobieństwa. Ariel Atom to auto bezkompromisowe. Jego domem jest tor wyścigowy i to właśnie tam czuje się najlepiej. Subaru STI Turbo to natomiast klasyka rajdów wyścigowych, w których uzyskiwał świetne rezultaty, dzięki którym zdobył uznanie kierowców na całym świecie.

Jazda Arielem Atomem - niezapomniane emocje na torze wyścigowym


Za projekt Ariela Atoma odpowiadają inżynierowie, których odwiecznym marzeniem było stworzenie samochodu zupełnie innego i lepszego, niż wszystkie. Sportowe samochody kojarzą się zwykle z luksusowymi coupe o pięknym i przyciągającym wzrok nadwoziu. O Arielu Atomie trudno powiedzieć, że jest piękny, a jeszcze trudniej, że ma nadwozie! Podczas gdy sportowe “bryki” mają często imponujące wnętrza obszyte najdroższymi skórami, Ariel Atom ma dwa fotele, kierownicę, drążek zmiany biegów i pedały. Jak się jednak okazuje, dla prawdziwego kierowcy to w zupełności wystarczy. Ariel Atom jest jak narzędzie - nóż szefa kuchni lub skalpel chirurga. Stworzono go bez zbędnych dodatków, które odwracałyby uwagę od tego, co najważniejsze - przyjemności prowadzenia. Silnik o mocy 300 KM robi piorunujące wrażenie, w szczególności, gdy weźmiemy pod uwagę masę auta - zaledwie 465 kilogramów. Przy tak dobrym stosunku wagi do mocy, kierowca otrzymuje do dyspozycji auto, które przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,8 sekundy.

Subaru STI Turbo - demon na torze wyścigowym


Ludzie kochają auta kompaktowe. Są nieduże, lecz pojemne, oferują dużo miejsca, nie będąc przy tym olbrzymami na parkingu. Istnieje jednak kategoria hatchbacków, które wyróżniają się nie ilością miejsca czy niskim spalaniem, lecz fantastycznymi osiągami i sportowym charakterem - to tzw. hot hatch - czyli najmocniejsze wersje standardowych hatchbacków. Subaru Impreza STI Turbo świetnie wpisuje się w tę kategorię, oferując moc 360 KM! To auto, którego prowadzenie sprawia prawdziwą przyjemność każdemu kierowcy - niezależnie od doświadczenia za kółkiem. Przejażdżka Subaru pozwala na doświadczenie prawdziwych motoryzacyjnych emocji. Nie bez powodu auto jest uwielbiane przez profesjonalnych kierowców rajdowych. Dołącz do grona fanów Subaru STI Turbo i zdecyduj się voucher na przejazd sportowym samochodem. Japońskie Subaru będzie strzałem w dziesiątkę!

Konfrontacja Ariel Atom i Subaru STI Turbo


Oba auta gwarantują fantastyczne przeżycia motoryzacyjne, choć zdecydowanie się od siebie różnią! Ariel Atom to samochód nastawiony na wykręcanie coraz to lepszych czasów okrążeń na torze, podczas gdy Subaru jest bestią stworzoną do ścigania się. W jednym i drugim aucie spełnisz swoje motoryzacyjne marzenia! Jeśli szukasz ciekawego pomysłu na prezent, jazda samochodem sportowym będzie dobrym wyborem. Przejażdżka dwoma samochodami będzie jeszcze lepszym! Pojedynek Ariela Atoma i Subaru STI Turbo zachwyci każdego miłośnika dynamicznej jazdy.
Aby poszukiwania prezentu były jeszcze lepsze, używamy ciasteczek (ang. cookies) w celach statystycznych i marketingowych. Przeczytaj więcej w Polityce Prywatności