Najcześciej zadawane pytania:


W jaki sposób mogę kupić wybraną ofertę?

Zamówienia składa się przez naszą stronę internetową. System funkcjonuje 24/7 przez cały rok. Aby złożyć zamówienie wybierz usługę i kliknij „DODAJ DO KOSZYKA”.

Czy muszę zarejestrować się na stronie internetowej, aby dokonać zakupu?

Nie ma potrzeby rejestracji. Dane do logowania na naszej stronie internetowej otrzymasz wraz z zamówieniem w wiadomości e-mail. Po zalogowaniu uzyskasz dostęp do Twojego profilu, gdzie możesz dokonać edycji życzeń na Voucherze, a także ustalić lub zmienić termin realizacji.

Czym różni się Voucher od Karty Podarunkowej?

Zamawiając Voucher należy od razu wybrać tor, auto i ilość okrążeń. Wskazane szczegóły będą widniały na Voucherze. Nie pojawi się na nim natomiast cena przejazdu. Zamawiając Kartę Podarunkową należy wskazać wartość pieniężną, którą obdarowany będzie mógł wykorzystać samodzielne wybierając konkretne usługi.

Jaką wartość mają karty podarunkowe?

Karty podarunkowe dostępne na naszej stronie mają wartość od 500 zł do 5000 zł.

Jak zrealizować kartę?

Kartą podarunkową można zapłacić za zakupy na stronie internetowej www.devil-cars.pl wprowadzając kod karty w polu „Karta podarunkowa” w podsumowaniu KOSZYKA. Po kliknięciu przycisku „zrealizuj” kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o wartość karty podarunkowej. Kartę należy zrealizować najpóźniej na 30 dni przed upływem jej ważności.

Czy za wszystkie auta można zapłacić kartą podarunkową?

Można nią zapłacić tylko za auta wymienione w opisie karty, a także za ubezpieczenie i filmy zakupione do tych aut. Jeśli w KOSZYKU znajdą się inne samochody niż wskazane, ich cena nie zostanie odjęta od kwoty do zapłaty. Karta Podarunkowa nie podlega wymianie na inne auta, ani usługi takie jak kurs driftingu, czy szkolenia.

Ile razy mogę użyć karty?

Kartę można wykorzystać tylko raz, niewykorzystana kwota nie może być ponownie użyta i nie jest zwracana.

Ile okrążeń można wykupić w ramach danej karty?

Liczba okrążeń jest uzależniona od usług jakie zostaną wybrane przez osobę, która otrzymała kartę podarunkową. Wybranie usług w cenie przekraczającej wartość karty będzie wiązało się z koniecznością dopłaty brakującej kwoty.

Czy kartą podarunkową można zapłacić za usługi dla kilku osób?

Tak, realizując kartą podarunkową można wybrać usługi dla kilku osób.

Kiedy i w jaki sposób otrzymam zamówiony produkt?

Vouchery oraz karty podarunkowe dostarczane są w formie elektronicznej tuż po złożeniu zamówienia na adres e-mail osoby zamawiającej. Wystarczy pobrać otrzymany dokument i wydrukować.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Dostępne są dwie formy płatności. Wpłatę można uiścić przelewem tradycyjnym lub skorzystać z systemu płatności internetowych PayU.

Ile mam czasu na uiszczenie wpłaty przelewem tradycyjnym?

Na wpłatę możemy zaczekać do 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia, chyba że czas jaki pozostał do wybranego terminu realizacji wynosi nie więcej niż tydzień. Zaksięgowanie płatności musi nastąpić najpóźniej na 7 dni przed datą realizacji, aby złożona rezerwacja była ważna.

Wpłata została dokonana przelewem tradycyjnym. Dlaczego kupon jest wciąż nieaktywny?

Zaksięgowanie płatności może potrwać nawet do 3 dni roboczych. Otrzymanie wpłaty potwierdzimy przesyłając elektroniczną fakturę VAT. Jednocześnie status Vouchera zmieni się na aktywny.

Czy mogę wręczyć nieaktywny (nieopłacony) kupon?

Kupon, który otrzymasz jest od razu gotowy do wydrukowania i wręczenia. Osoba obdarowana nie jest informowana o statusie płatności, a wygląd kuponu nie ulega zmianie po aktywowaniu.

Czy do jazdy mogę dokupić film?

Film z jazdy można zamówić po wybraniu usługi i przejściu do KOSZYKA. Koszt nagrania przejazdu jednym autem wynosi 70 zł. Film rejestrujemy w jakości 4K kamerą 360 stopni, dzięki czemu podczas odtwarzania istnieje możliwość oglądania obrazu z różnych perspektyw. Nagranie wysyłane jest w postaci linku e-mailowo w ciągu 21 dni od dnia realizacji przejazdu. Film z przejazdu można zakupić także na torze podczas rejestracji.

Czy zamówiony kupon można zwrócić?

Zwrot możliwy jest w ciągu 14 dni od daty dokonania zakupu. W tym celu skontaktuj się e-mailowo z Biurem Obsługi Klienta.

Jakie informacje podane są na Voucherze?

Na Voucherze nie ma podanej ceny usługi, ani terminu realizacji. Widnieje na nim natomiast wybrane auto, tor, dystans oraz imię i nazwisko osoby obdarowanej. Dodatkowo możesz zamieścić życzenia dla osoby obdarowanej.

Jakie informacje podane są na Karcie Podarunkowej?

Na karcie zamieszczona jest jej wartość oraz lista aut, spośród których będzie można dokonać wyboru, a także imię i nazwisko uczestnika. Dodatkowo możesz zamieścić życzenia dla osoby obdarowanej.

Dlaczego na Voucherze nie ma wybranego terminu jazdy?

Na Voucherze nie widnieje zarezerwowany termin, ponieważ możesz dokonać jego zmiany. Dokonanie lub zmiana rezerwacji możliwe są najpóźniej na 7 dni przed datą realizacji przejazdu.

Jak mogę dokonać edycji informacji na zamówionym kuponie?

Istnieje możliwość zmiany zdjęcia oraz treści życzeń. W tym celu zaloguj się na stronie www.devil-cars.pl/vouchery Po dokonaniu edycji pobierz kupon ponownie. W przypadku podania nieprawidłowych danych osobowych lub kontaktowych, zgłoś błąd do Biura Obsługi Klienta.

Czy jeden Voucher może zostać zrealizowany przez dwie lub więcej osób?

Niezależnie od liczby okrążeń oraz liczby samochodów zakupionych w ramach jednego Vouchera, przejazd w całości realizuje osoba, której imię i nazwisko widnieje na Voucherze.

Co oznacza liczba okrążeń podana jako: np. 1+1, 3+3…?

Taki zapis pojawia się w pakietach obejmujących jazdę co najmniej dwoma autami i oznacza, że uczestnik pokona wskazaną liczbę okrążeń każdym z samochodów (np. po 1, po 3…). Podany w usłudze dystans stanowi całkowitą liczbę kilometrów, którą uczestnik łącznie pokona wszystkimi autami.

Kiedy realizowane są przejazdy?

Usługa ma charakter sezonowy. Przejazdy realizowane są od maja do października w terminach podanych na stronie https://www.devil-cars.pl/kalendarz-imprez W miesiącach listopad – kwiecień nie realizujemy przejazdów ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne.

dzie znajdę aktualne terminy przejazdów?

Dostępne terminy można sprawdzić w zakładce TERMINY. Przejazdy realizujemy tylko w podanych datach. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o dokonywanie rezerwacji z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.

Czy mogę zmienić zarezerwowany termin?

Zmiana lub anulowanie dokonanej rezerwacji możliwa jest najpóźniej na 7 dni przed wybranym terminem realizacji przejazdu. Można samodzielnie zmienić termin po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej.

Czy mogę dokonać rezerwacji terminu, jeśli Voucher jest nieaktywny (nieopłacony)?

Rezerwacji terminu można dokonać już w koszyku podczas składania zamówienia. Zaksięgowanie płatności (aktywowanie Vouchera) musi nastąpić najpóźniej na 7 dni przed wybraną datą realizacji.

Czy muszę od razu podawać termin realizacji Vouchera?

Zamówienie można złożyć bez określenia daty jazdy. Osoba, która otrzyma Voucher sama będzie mogła wybrać termin w późniejszym czasie. Wybierając termin podczas składania zamówienia, dokonujesz wiążącej rezerwacji – niepojawienie się obdarowanego na torze w ustalonym terminie jest równoznaczne z realizacją vouchera. W celu dokonania rezerwacji należy skontaktować się z nami najpóźniej na 30 dni przed upływem ważności Vouchera.

Kiedy otrzymam szczegóły związane z zarezerwowanym przejazdem?

Informacje dotyczące jazdy wraz z wyznaczonymi godzinami przejazdu przesyłane są na ok. 3 dni przed zarezerwowaną datą na adres e-mail osoby zamawiającej. W przypadku braku wiadomości na 2 dni przed zarezerwowanym terminem należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Co należy zabrać ze sobą na tor?

Zabierz ze sobą wydrukowany Voucher, dowód osobisty, a w przypadku realizacji przejazdu jako kierowca, również prawo jazdy.

Jak należy się ubrać?

Załóż ubranie, w którym czujesz się dobrze i obuwie z płaską/wąską podeszwą. Ważne, aby Twoje ruchy były swobodne.

Czy mogę na tor zabrać ze sobą osoby towarzyszące?

Obecność osób towarzyszących jest mile widziana. Za wstęp na tor nie pobieramy opłat. Osoby biorące udział w wydarzeniu mogą wykonywać zdjęcia, nagrywać pamiątkowe filmy oraz korzystać ze strefy wypoczynkowej i cateringowej.

Czy mogę zabrać ze sobą osobę towarzyszącą do samochodu, jeśli realizuję przejazd w charakterze kierowcy?

Ze względów bezpieczeństwa uczestnik realizuje przejazd wyłącznie w towarzystwie instruktora.


Jeśli nie odnalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie – skontaktuj się z nami kontakt@devil-cars.pl bądź zadzwoń: Biuro Obsługi Klienta jest czynne: 9:00-17:00 - od poniedziałku do piątku.