Chińskie samochody - marki, które już wkrótce podbiją Europę

Kategoria: ciekawostki

-

W latach 60. prawie wszystkie największe marki samochodowe pochodziły z USA lub Europy. Dekadę później do wyścigu dołączyły japońskie auta, a tuż za nimi koreańskie.

Dziś najszybciej rozwijają się Chiny. 

Chińskie marki nie są już ciekawostką ani egzotycznym wyborem. To producenci oferujący nowoczesne, dobrze wyposażone i przede wszystkim przystępne cenowo samochody. Auta z Państwa Środka coraz częściej wygrywają porównania z europejską konkurencją, nie tylko ceną, ale też technologią, zasięgiem i wyposażeniem.

Chińskie marki samochodowe - zestawienie 

Jeszcze kilka lat temu chińskie samochody budziły uśmiech politowania. Dziś – respekt i ciekawość. Od luksusowych limuzyn, przez rodzinne SUV-y, aż po przystępne miejskie elektryki – Chiny mają odpowiedź na każdą potrzebę. I wszystko wskazuje na to, że to dopiero początek ich dominacji.

Największe chińskie marki samochodowe

chińskie samochody - bydRaf24~commonswiki, CC BY 4.0, via Wikimedia Commons

BYD Auto

BYD Auto istnieje od 2003 roku i szybko zdobyło pozycję lidera w produkcji samochodów elektrycznych – było jedną z pierwszych firm, które wyprodukowały ponad milion EV. Wartościowo plasuje się na 4. miejscu wśród globalnych producentów samochodów, za Teslą, Toyotą i Volkswagenem – dzięki zdywersyfikowanej ofercie (osobowe auta, autobusy, ciężarówki i baterie) i pionierskiej technologii Blade Battery.

W 2020 roku BYD ogłosiło rozpoczęcie ekspansji na rynek europejski, a od 2024 roku samochody tej marki są oficjalnie dostępne również w Polsce.

Aktualna oferta obejmuje:

  • BYD Dolphin – miejski hatchback, najbardziej przystępny cenowo model w gamie. Ceny zaczynają się od ok. 100 000 zł.

  • BYD Seal – sportowy, elektryczny sedan, dostępny w kilku wersjach napędu, w tym z napędem na cztery koła.

  • BYD Seal 05 DM-i – nowość w Polsce, sedan typu plug-in hybrid, dostępny od 129 900 zł.

  • BYD Seal U – średniej wielkości elektryczny SUV, z zasięgiem do 500 km i ceną od około 190 000 zł.

  • BYD Atto 3 – kompaktowy SUV elektryczny, bardzo dobrze oceniany za stosunek ceny do wyposażenia.

Marka BYD świetnie sobie radzi na rynku chińskim, zajmując pierwsze miejsce pod względem sprzedawanych egzemplarzy. Można się spodziewać, że wkrótce podbije też rynek europejski - już w roku debiutu w 2023 BYD sprzedał blisko 16 tysięcy egzemplarzy samochodów w Europie. f

BYD ma swoje fabryki nie tylko w Chinach, lecz także w USA, Kanadzie, Brazylii, Francji i na Węgrzech.

chińskie samochody - geelyAgratsa, CC0, via Wikimedia Commons

Geely

Geely to jedna z największych chińskich marek samochodowych. Powstała w 1997 roku, a jej globalna rozpoznawalność znacząco wzrosła po przejęciu szwedzkiej marki Volvo w 2009 roku. Od tego czasu Volvo bije kolejne rekordy sprzedaży, a Geely nie przestaje rosnąć – zarówno w Chinach, jak i na całym świecie.

W 2024 roku Grupa Geely, w skład której wchodzą m.in. Geely Auto, Volvo, Polestar, Lotus, Lynk & Co, Zeekr i Geometry, sprzedała łącznie około 3,33 miliona samochodów, co czyni ją jednym z największych producentów samochodów na świecie.

Firma działa globalnie pod różnymi markami, a każda z nich odpowiada na inne potrzeby rynku – od luksusowych sportowych modeli (Lotus), przez miejskie auta elektryczne (Geometry), po nowoczesne taksówki LEVC, wykorzystywane m.in. w Wielkiej Brytanii.

Na polskim rynku Geely zadebiutuje oficjalnie w trzecim kwartale 2025 roku. Za sprzedaż odpowiada firma Jameel Motors, która planuje wprowadzenie dwóch modeli:

  • Geely EX5 – elektryczny SUV z zasięgiem do 530 km, mocą 218 KM i szybkim ładowaniem,

  • Hybrydowy SUV typu plug-in – oparty na tej samej platformie, z technologią Geely Galaxy.

To pierwsze auta marki Geely Auto oficjalnie dostępne w Polsce. W kolejnych latach planowane jest rozszerzanie oferty oraz rozwój sieci dealerskiej. Marka celuje w segment klientów szukających nowoczesnych, dobrze wyposażonych i konkurencyjnych cenowo aut elektrycznych i hybrydowych.

chińskie marki samochodów - saicJustAnotherCarDesigner / wikimedia commons / cc by-sa 4.0

SAIC Motor

SAIC Motor (od Shanghai Automotive Industry Corporation) to jedna z największych chińskich marek samochodów. Co ciekawe, jej właścicielem jest chiński rząd. 

W 2024 roku SAIC wyprodukowało więcej samochodów niż jakakolwiek inna chińska firma. Z taśmy produkcyjnej zjechało prawie 4,5 mln pojazdów. 

Do SAIC należą własne marki: Baojun, Wuling, Roewe oraz brytyjska marka MG (były Rover). Ta ostatnia bije rekordy sprzedażowe w Polsce i Europie.

chińskie samochody - changanCalreyn88, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

MG Motor (SAIC)

Marce MG Motor warto poświęcić nieco więcej uwagi, gdyż ich samochody stały się prawdziwym hitem sprzedażowym zarówno w Polsce, jak i w całej Europie. Chińczycy przejęli znaną w Europie markę "MG" i zaczęli oferować pod jej szyldem swoje nowoczesne pojazdy. Ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę — klienci dużo chętniej zaufali nazwie, którą już znali, niż zupełnie nowemu brandowi. Dodając do tego atrakcyjne ceny, bogate wyposażenie oraz 7-letnią gwarancję, MG z impetem zdobywa kolejne rynki.

W Polsce marka oficjalnie zadebiutowała w listopadzie 2023 roku i już po pięciu miesiącach mogła pochwalić się pierwszym tysiącem sprzedanych samochodów. Ale to dopiero początek. W samym tylko czerwcu 2024 roku MG sprzedało w Polsce 1 169 egzemplarzy, wyprzedzając takie marki jak Opel, Nissan, Citroën czy Peugeot.

Na poziomie europejskim MG również błyszczy. W 2023 roku sprzedało 231 818 samochodów, zostawiając w tyle m.in. Mazdę, Mini, Suzuki czy Cuprę. Rok 2024 zakończył się wynikiem ponad 247 000 sprzedanych aut, a w pierwszych pięciu miesiącach 2025 roku MG zarejestrowało już 133 400 samochodów, notując 30% wzrost rok do roku. W maju MG wyprzedziło nawet Fiata w zestawieniu rocznym.

W polskich salonach dostępnych jest obecnie kilka kluczowych modeli:

  • MG3 – nowy hybrydowy hatchback klasy B,

  • MG4 – dynamiczny, w pełni elektryczny kompakt o nowoczesnej stylistyce,

  • MG ZS – klasyczny SUV z silnikiem benzynowym,

  • MG HS – większy, rodzinny SUV, którego odświeżona wersja zadebiutuje już niebawem i przyniesie jeszcze bardziej nowoczesne rozwiązania.

MG nie tylko wypełnia lukę po niektórych markach budżetowych, ale też skutecznie konkuruje ze średnią półką – zwłaszcza że w standardzie oferuje często to, co u innych wymaga dopłat.

User3204, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

Changan Automobile

Changan to jedna z największych marek samochodowych w Chinach, należąca do państwowego koncernu. Produkuje auta osobowe, mikrovany i lekkie ciężarówki, a także współpracuje z Fordem i Mazdą. W 2024 roku marka sprzedała ponad 2,2 mln pojazdów.

Na europejskie drogi Changan dopiero się wybiera – planuje wejście na kluczowe rynki UE z nowymi markami Deepal i Avatr. W Gruzji powstaje też ich fabryka aut elektrycznych, która ma produkować 40 tys. aut rocznie, z czego połowa trafi do Europy.

 

Chery

Chery to jeden z największych producentów samochodów w Chinach, który od lat z powodzeniem rozwija działalność międzynarodową. W Polsce marka zadebiutowała w 2024 roku, jednak globalnie działa już w ponad 80 krajach. Jej siłą jest dynamiczna ekspansja, szeroka oferta modeli oraz rozbudowana struktura marek zależnych.

Do koncernu Chery Automobile należą m.in.:

  • Omoda – nowoczesna marka lifestyle’owych SUV-ów skierowanych na rynki zagraniczne,
  • Jaecoo – brand o bardziej terenowym, surowym charakterze,
  • Exeed – marka premium, konkurująca z europejskimi producentami,
  • Jetour – producent przestronnych SUV-ów i crossoverów o rodzinnym profilu.

Chery stawia na innowacje i nowoczesne technologie – od napędów hybrydowych i elektrycznych po systemy bezpieczeństwa i łączność online. Marka zdobywa coraz większe uznanie w Europie, łącząc atrakcyjne ceny z wysokim poziomem wyposażenia i świeżym designem.

 

dongfeng - chińskie marki samochodówJustAnotherCarDesigner, CC0, via Wikimedia Commons

Dongfeng Motor Corporation

Dongfeng to władana przez chiński rząd firma z siedzibą w Wuhan. Posiada udziały w takich firmach, jak Honda, Kia, Nissan i Renault, a jej przychody sięgają rocznie 90 miliardów dolarów.

O marce Dongfeng można było usłyszeć w Polsce pod kątem współpracy z Ursusem. Firmy podpisały umowę o współpracy, jednak Chińczycy szybko ją wypowiedzieli. Obecnie samochody tej marki są wprowadzane na polski rynek przez AFG Motors. 

W czerwcu 2025 r. pojawiła się oferta marki Dongfeng ,obejmująca cztery różnorodne modele: miejskiego elektryka o nazwie Box, kompaktowego sedana Shine z silnikiem benzynowym, crossovera Mage dostępnego w wersji spalinowej lub hybrydowej oraz przestronnego SUV-a Huge. Ceny startowe dla modeli Box i Shine ustalono na 99 900 zł, co – biorąc pod uwagę ich pełne wyposażenie – czyni je jednymi z najbardziej atrakcyjnych cenowo propozycji w swoim segmencie.

Wszystkie modele będą oferowane w jednej, maksymalnie doposażonej wersji, a jedyną decyzją klienta będzie wybór koloru nadwozia. Taki sposób sprzedaży wpisuje się w strategię wielu chińskich marek, które stawiają na prostotę konfiguracji i bogaty standard już w podstawie.

Oprócz podstawowej gamy Dongfenga, w Polsce pojawi się również marka premium Voyah, oferująca SUV-a Courage, którego cena zaczyna się od około 225 tys. zł, oraz elektryczny model M-Hero – luksusowego SUV-a klasy wyższej, wycenionego na 799 tys. zł.

Forthing T-FiveAlexander-93, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

Forthing

Forthing to marka należąca do chińskiego koncernu Dongfeng, która do tej pory znana była głównie na rynku azjatyckim – teraz debiutuje w Polsce z bardzo konkretną ofertą. W gamie dostępne są trzy modele: Forthing T5 EVO – sportowo wystylizowany SUV z silnikiem benzynowym, Forthing U-Tour – rodzinny van z ogromną przestrzenią i aż 7 miejscami, oraz Forthing U-Tour V9, czyli luksusowy minivan klasy premium.

To marka, która celuje w kierowców szukających nietuzinkowego wyglądu i ponadprzeciętnego wyposażenia – ale bez zbędnych dodatków i za rozsądne pieniądze. Forthing to w skrócie: odważny design, praktyczne nadwozia i poziom komfortu, którego nie spodziewasz się w tej klasie cenowej.


great wall - chińskie samochodyRL GNZLZ, CC BY-SA 2.0, via Wikimedia Commons

GWM (Great Wall Motors)

Założona w 1984 roku, firma Great Wall Motors to jeden z największych chińskich producentów SUV-ów i pick-upów. Firma sprzedaje w Chinach swoje auta pod markami Haval (SUV-y), ORA (auta elektryczne) i TANK (luksusowe terenówki typu off-road) . Swoją obecność w Europie zaznaczyła, budując w 2012 r. fabrykę w Bułgarii.

Samochody marki Haval będzie można kupić w Polsce już wkrótce. Oferowane będą modele H6 (SUV) oraz Steed (pick-up). Ich ceny mają kształtować się na poziomie 21-28 tys. euro.

faw - auta z chinJustAnotherCarDesigner, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

FAW Group (Hongqi)

FAW (First Automobile Works) to jedna z najstarszych i największych marek motoryzacyjnych w Chinach, założona w 1953 roku. W ostatnich latach producent rozpoczął ekspansję na rynki zachodnie pod luksusową submarką Hongqi, co po chińsku oznacza „Czerwona Flaga”.

Firma od lat współpracuje z Volkswagenem w ramach spółki joint venture FAW-Volkswagen, produkując na rynek chiński modele marek VW i Audi. Samodzielnie rozwijana marka Hongqi oferuje natomiast luksusowe limuzyny, SUV-y oraz auta elektryczne.

W Europie zadebiutował elektryczny SUV Hongqi E-HS9 – mierzący ponad 5 metrów długości, z wyposażeniem na poziomie segmentu premium. Auto trafiło najpierw do Norwegii, gdzie zostało wycenione na około 294 tysiące złotych. W kolejnych miesiącach producent wysłał do Europy również modele EH7 i EHS7, co pokazuje, że FAW traktuje rozwój w tym regionie bardzo poważnie.

baic - chińskie marki samochodówAlexander-93, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commonscc by-sa 4.0

BAIC

BAIC (Beijing Automotive Industry Holding Company) to pod względem sprzedaży samochodów elektrycznych druga firma w Chinach. Właścicielem holdingu jest państwo. Firma do 2025 roku chce zakończyć produkcję wszystkich samochodów spalinowych i oferować tylko modele na prąd.

W fabrykach BAIC powstają elektryczne Hyundaie oraz Mercedesy oferowane na rynek chiński. W 2009 roku firma nabyła prawa do technologii SAABa, a w 2019 uzyskała 10% udziałów w spółce Daimler, będącej właścicielem Mercedes-Benz.

Zobacz również: BAIC - co to za marka?

Pierwsze auta tego koncernu są już dostępne w Polsce. To SUV-y o oznaczeniach Beijing 3, 5 i 7 oraz auta terenowe BJ40 i BJ60. Czym się wyróżniają spośród europejskiej konkurencji? Przede wszystkim niską ceną, bogatym wyposażeniem i 5-letnią gwarancją. 

 

nio - chińska marka samochodówJustAnotherCarDesigner / wikimedia commons / cc by-sa 4.0

NIO

NIO to chiński producent samochodów elektrycznych, w którym wielu upatruje rywala Tesli.  Firma powstała w 2014 roku.

W październiku 2021 r. NIO zadebiutowało w Norwegii, wprowadzając flagowego, elektrycznego SUV-a o nazwie ES8. Oferuje on 580 km zasięgu, przyspieszenie 4,9 s do 100 km/h, 6 lub 7 miejsc i panoramiczny dach. Na pokładzie znajduje się 25 systemów wspomagających kierowcę, m.in. kamera 360, czujnik martwego pola, asystent pasa, czy autonomiczne hamowanie w razie wykrycia zagrożenia. W teście Euro NCAP auto uzyskało maksymalną notę 5 gwiazdek i doskonałe wyniki w testach systemów bezpieczeństwa. Widać, że pod tym względem Chińczycy dogonili Europę. 

Rynkowa wartość NIO wyniosła pod koniec 2024 roku 7,76 B $ i przebiła już nawet Mazdę (3,9 B $).

 

omoda - chińska marka autAndra Febrian, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

Omoda

Omoda to nowa marka koncernu Chery, zaprojektowana z myślą o klientach spoza Chin. Skupia się na nowoczesnych SUV-ach o dynamicznym designie i atrakcyjnych cenach. W Polsce dostępne są już trzy modele: Omoda 5 (od 115 500 zł), w pełni elektryczna Omoda E5 (169 900 zł) oraz flagowa Omoda 9 Super Hybrid (219 900 zł).

W przeciwieństwie do niektórych marek chińskich, Omoda oferuje swoim klientom wybór między wersjami wyposażeniowymi – np. Comfort i Premium – co pozwala dopasować auto do indywidualnych potrzeb i budżetu. Polska jest jednym z pierwszych rynków Unii Europejskiej, na których marka rozpoczęła działalność, obok Hiszpanii, Włoch i Wielkiej Brytanii. Trwa rozbudowa sieci salonów i zapowiadane są kolejne premiery modelowe.


xpeng - chińska marka samochodówJengtingchen / wikimedia commons / cc by-sa 4.0

XPeng

XPeng to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie chińskich marek samochodów elektrycznych. Powstała w 2014 roku w Guangzhou jako start-up, a dziś konkuruje z takimi gigantami jak Tesla. Od początku firma stawia na rozwój własnych systemów autonomicznej jazdy – XPilot i XNGP – które pozwalają na półautonomiczne poruszanie się w ruchu miejskim i na autostradach.

W Polsce marka zadebiutowała w 2024 roku, wprowadzając do sprzedaży trzy modele:

  • XPeng G6 – nowoczesny coupe-SUV z napędem RWD lub AWD, zasięg do 570 km, ceny od 203 900 zł
  • XPeng G9 – luksusowego SUV-a klasy wyższej, z zasięgiem do 570 km i ceną od 309 900 zł,
  • XPeng P7 – dynamicznego, sportowego sedana, którego ceny zaczynają się od 239 900 zł. 

Wszystkie modele są w pełni elektryczne, świetnie wyposażone już w standardzie i objęte 7-letnią gwarancją. XPeng rozwija także sieć salonów i punktów serwisowych w Polsce, celując w segment nowoczesnych, świadomych technologicznie kierowców, którzy oczekują czegoś więcej niż tylko mobilności.

samochody z chin - Li Auto

Li Auto

Li Auto to startup założony w 2015 roku w Pekinie. Firma ma w swoim portfolio tylko jeden model - ONE, mimo to, jest warta więcej niż Kia czy Nissan.

Li ONE okazał się w Chinach sukcesem - w 2021 r. firma sprzedała blisko 70.000 egzemplarzy tego modelu. Inwestorzy są przekonani, że Li Auto powtórzy sukces Tesli.

Czy chińskie samochody powtórzą sukces chińskich smartfonów?

Ekspansja chińskich samochodów staje się faktem. Producenci z Państwa Środka stają do walki o nabywców samochodów elektrycznych

Jeszcze kilka lat temu chińskie marki próbowały bezskutecznie przebić się na europejskim rynku. Dziś sytuacja wygląda zupełnie inaczej – w 2024 roku sprzedaż ich samochodów w Europie wzrosła lawinowo, a w maju 2025 roku udział w rynku przekroczył już 5,9%.

Chińscy producenci przyciągają klientów nie tylko ceną, ale też technologią, bogatym wyposażeniem i atrakcyjnym designem. Mimo wprowadzenia przez Unię Europejską tymczasowych ceł na elektryki z Chin, sprzedaż wciąż rośnie – co pokazuje, że konsumenci dostrzegają realną wartość tych aut.

Europejscy producenci muszą reagować – stąd coraz częstsze promocje, rabaty i obniżki cen. Konkurencja ze strony Chin staje się motorem zmian na całym rynku motoryzacyjnym.

Chińskie samochody elektryczne - ceny

W 2024 roku średnia cena nowego samochodu elektrycznego w Europie wyniosła około 62 700 euro. To aż o 22% więcej niż porównywalny model spalinowy. W Wielkiej Brytanii różnica ta sięga 18%. Dla wielu klientów wciąż jest to zapora trudna do przeskoczenia – zwłaszcza przy ograniczonej infrastrukturze ładowania i wyższych kosztach finansowania.

Tymczasem w Chinach średnia cena samochodu elektrycznego jest ponad dwukrotnie niższa. To efekt dużej skali produkcji, niższych kosztów komponentów, lokalnej produkcji baterii oraz wsparcia rządu. Dzięki temu chińscy producenci mogą oferować bogato wyposażone samochody w bardzo konkurencyjnych cenach.

W odpowiedzi na rosnącą popularność chińskich marek Komisja Europejska zdecydowała się nałożyć tymczasowe cła na pojazdy elektryczne z Chin. Mimo to, auta takie jak MG4, BYD Dolphin czy Dongfeng Box wciąż oferują bardzo atrakcyjny stosunek ceny do jakości – i skutecznie przyciągają uwagę europejskich klientów.

mg zs hybrid© M 93 / Wikimedia Commons

Chińskie marki podwajają udział w rynku europejskim (maj 2025)

Mimo wprowadzenia ceł na chińskie samochody elektryczne, producenci z Państwa Środka notują rekordowe wyniki w Europie. Według danych JATO Dynamics, w maju 2025 roku zarejestrowano 65 808 nowych pojazdów chińskich marek*, co stanowi aż 5,9% całego rynku. To ponad dwukrotny wzrost w porównaniu z 2,9% w maju 2024 r.

Liderem pozostaje MG, który osiągnął wzrost sprzedaży o 30% rok do roku (29 400 sztuk), wyprzedzając w ujęciu rocznym nawet markę Fiat. BYD zaliczył spektakularny wzrost rejestracji aż o 397% i zaledwie o włos przegrał z Teslą w maju — po tym jak w kwietniu po raz pierwszy ją wyprzedził.

Na liście coraz silniejszych graczy pojawiły się także Jaecoo (7 449 sztuk, więcej niż Honda) oraz Omoda (4 213, więcej niż Mitsubishi). Marka Leapmotor (1 723 sztuki) co prawda nie przebiła swoich siostrzanych brandów w ramach grupy Stellantis, ale i tak wyprzedziła markę Lancia, której sprzedaż spadła aż o 80% r/r. Co ciekawe, Ebro – hiszpańska marka współpracująca z chińskim Chery – również pokonała Lancię.

Warto zwrócić uwagę, że szybka ekspansja chińskich marek opiera się nie tylko na autach elektrycznych, ale coraz częściej również na hybrydach i plug-inach, które lepiej odpowiadają na obecne potrzeby europejskich kierowców.

*Dane nie obejmują marek zachodnich należących do chińskich koncernów (np. Volvo, Smart, Polestar).

Największe chińskie marki samochodowe pod względem kapitalizacji (lipiec 2025 r.)

  1. BYD (Build Your Dreams): $142.60 miliarda
  2. Seres Group: $30.25 miliarda
  3. Li Auto: $29.07 miliarda
  4. SAIC Motor: $25.87 miliarda
  5. Great Wall Motor (GWM): $22.14 miliarda
  6. Geely: $20.45 miliarda
  7. XPeng Motors: $18.54 miliarda
  8. Changan Automobile: $15.42 miliarda
  9. JAC Motors: $12.22 miliarda
  10. GAC (Guangzhou Automobile Group): $10.63 miliarda

Chińskie marki samochodowe pod względem wielkości sprzedaży na całym świecie w 2024 r. (w egzemplarzach):

  1. SAIC: 4,639,000 pojazdów
  2. BYD: 4,272,145 pojazdów
  3. Geely (z Volvo): 3,336,534 pojazdów
  4. FAW Group: 3,200,000 pojazdów
  5. Changan Automobile: 2,683,000 pojazdów
  6. Chery: 2,603,916 pojazdów
  7. Dongfeng Motor: 2,480,579 pojazdów
  8. BAIC Group: 1,710,000 pojazdów
  9. Great Wall Motor (GWM): 1,233,292 pojazdów
  10. GAC Group: 790,000 pojazdów

Chińskie marki samochodowe pod względem exportu w 2024 r. (w egzemplarzach):

  1. Chery: 1,140,000 pojazdów
  2. SAIC Motor: 929,000 pojazdów
  3. Changan Automobile: 536,000 pojazdów
  4. Geely: 532,000 pojazdów
  5. Great Wall: 453,000 pojazdów
  6. BYD: 433,000 pojazdów
  7. BAIC Group: 274,000 pojazdów
  8. JAC Motors: 249,000 pojazdów
  9. Dongfeng Motor: 246,000 pojazdów
  10. GAC Group: 127,000 pojazdów

Dziękujemy za przeczytanie artykułu. Jeśli chcesz zamówić przejażdżkę sportowym autem po torze, sprawdź naszą ofertę. 


Komentarze

Jaroslaw Kiszło

2022-01-02

Gdzie można kupić samochód elektryczny w Polsce

wesele w remizie dla b3dnych

2022-03-26

Niektore przypominaja volvo, tesle i lincolna;)

FSO Polonez

2022-06-23

MG należy do chin ale to brytyjska marka

Danuta

2022-07-12

Gdzie te auta są,gdzie zobaczyć można,przejechać się,ile km zrobi to auto w lecie a ile w zimie

Włodzimierz

2022-11-27

Gdzie można kupić SUWa Gely BYD , Chery

Joachim Szołtysek

2023-02-19

Fajny artykul chciałbym kupić chińczyka hawala czy jest taka możliwość w polsce

Jacek

2023-10-13

Fajne auta i cena normalniejsza niż sam. zachodnich

Jakub

2025-03-11

Wreszcie znane marki obniżą ceny, dla klientów to dobra wiadomość.

Blog

Jazda na rezerwie – czy rzeczywiście szkodzi samochodowi?
Lamborghini Huracan – główne zalety tego sportowego auta
Przyspieszenie w autach z automatyczną skrzynią biegów

Ranking Samochodów

KTM X-BOW
295 km/h
Lamborghini Gallardo
315 km/h
Ferrari F430
315 km/h

Kontakt