Jazda TVR Sagaris

  • TVR Sagaris

Opis Auta

Napędzany sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 4,0 litrów i mocy 406 KM jest o 50 mm szerszy i 25 mm niższy niż samochód, na którym jest oparty. Ponadto każdy panel nadwozia jest unikalny, ukształtowany tak, aby kontrolować przepływ powietrza i poprawiać aerodynamikę. Nie ma wątpliwości, że Sagaris jest dramatyczny, a dzięki asymetrycznej stylistyce (dach nad kokpitem po stronie kierowcy jest podniesiony, aby zrobić miejsce na kask), jest to naprawdę wyjątkowy projekt. Wydechy wychodzą pod kątem prostym do korpusu i są chronione panelami z włókna szklanego. Nawet na biegu jałowym emitowany przez nich boom jest jednym z najgłośniejszych, jakie kiedykolwiek słyszeliśmy z samochodu produkcyjnego, a wraz z przyspieszaniem staje się jeszcze bardziej intensywny. Szerszy rozstaw kół oznacza mniejszy promień skrętu, a samochód stanowi wyzwanie w mieście. Niska wysokość jazdy ułatwia wytężanie nierówności za pomocą przedniego spoilera. Jednak na otwartej drodze TVR jest o wiele bardziej w domu, chętnie wspinając się na obroty i zapewniając satysfakcję z jazdy. Ale nadal jest szorstki na krawędziach: jazda może czasem być wstrząsająca i istnieje wiele rodzajów niemożliwych do zidentyfikowania pisków. Przyczepność tylnej części jest minimalna, a podczas gdy zmiany biegów są płynne i szybkie, należy ostrożnie używać przepustnicy, aby uzyskać jak najlepszy efekt z silnika.

Dane Techniczne

TVR Sagaris
Przyspieszenie: 3.8 s do 100 km/h
Prędkość max: 298 km/h
Moc: 412 KM
Waga: 1078 kg
Napęd:
Pojemność: 4.0 l
Skrzynia biegów:

Blog

Chiński samochód BAIC - auto za mniej niż 80 tys. zł już w Polsce
Regeneracja alternatora - jaki jest koszt i czy warto?
Jak ozonować auto i ile to kosztuje?

Ranking Samochodów

KTM X-BOW
295 km/h
Lamborghini Gallardo
315 km/h
Ferrari F430
315 km/h

Kontakt