Opis Auta
Układ kierowniczy jest doskonale wyważony, a hamulce heroiczne. Rozmiar GT sprawia jednak, że jest zbyt duży, aby był naprawdę zwinny - i czuje się tak zza kierownicy. Zupełnie dwumiejscowa kabina GT jest bardziej przytulna, niż sugeruje to wygląd zewnętrzny samochodu, ale jest wyłożona delikatnymi skórami, sztucznym zamszem i do wyboru chromowanymi, błyszczącymi czarnymi, węglowymi lub matowymi srebrnymi wykończeniami. 8,4-calowy wyświetlacz informacyjno-rozrywkowy jest standardem i zawiera nawigację; system audio Burmester jest opcjonalny i wypełnia wnętrze GT 10 głośnikami. Pomimo wysokich osiągów GT Mercedes-AMG wyposażył go również w wiele funkcji wspomagających kierowcę, w tym zautomatyzowane hamowanie awaryjne, automatyczne światła drogowe, czujniki parkowania i monitor uwagi kierowcy w standardzie; asystent utrzymania pasa ruchu, monitorowanie martwego pola i adaptacyjny tempomat są opcjonalne. Wnętrze GT wygląda prawie tak samo dramatycznie jak na zewnątrz, dzięki bulwiastej i środkowej konsoli, która odgradza kierowcę od pasażera. Na tej konsoli znajdziesz mnóstwo przycisków i przełączników, które zmienią charakter samochodu; między innymi można dostosować reakcję pedału przyspieszenia, prędkość zmiany biegów i głośność wydechu. Na szczęście nie jest tak skomplikowane, jak na pierwszy rzut oka, a system audio-nawigacyjny jest standardową taryfą Mercedesa. Oznacza to, że większość głównych funkcji jest wystarczająco łatwa w użyciu, chociaż interfejs nie jest tak intuicyjny jak BMW i8 lub Audi R8. Istnieje również wiele regulacji fotela i kierownicy, które pomagają kierowcom różnej wielkości czuć się komfortowo, a same siedzenia wspierają. Widoczność do tyłu nie jest wcale taka zła, ale długa maska - której końca tak naprawdę nie widać - oznacza, że musisz polegać na standardowych przednich czujnikach parkowania.