Jazda Golf V TDI Cup
Opis Auta
Volkswagen Golf Cup (Volkswagen Castrol Cup) to zawody organizowane przez Polski Związek Motorowy, Volkswagen Racing Polska, Castrol oraz Kulczyk Tradex. Startowały w nich wyłącznie Volkswageny Golfy z silnikami diesla o zmienionej na tę okoliczność specyfikacji. Pod maską każdego z nich (również naszego) siedziały silniki o pojemności 2 litrów i mocy 190 KM. W tej wersji Golf rozpędza się od 0 do 100 km/h w niecałe 6,8 sekundy. Manualna, sześciobiegowa skrzynia biegów daje kierowcy pełną kontrolę nad obrotomierzem. Zmodyfikowano też nadwozia aut, które otrzymały bardziej agresywny wygląd dzięki nowym zderzakom, spojlerom i felgom. Ciekawostką w Golfie V TDI Cup jest zamontowanie w ich podwoziu pneumatycznych podnośników, które błyskawicznie unoszą auto w celu szybkiej zmiany opon i dokonania ewentualnych napraw. W Volkswagen Castrol Cup brali udział jedni z najlepszych polskich kierowców wyścigowych, tacy jak Jakub Golec czy Damian Sawicki. Jazda samochodem rajdowym Golf V TDI Cup umożliwi więc wcielenie się w ich rolę.
Jeśli Golf w TDI wywołuje u ciebie ironiczny uśmiech, sprawdź na torze jego wyścigową wersję. Gwarantujemy, że zaskoczą cię jego osiągi oraz doskonałe trzymanie się drogi. Jazda na torze Golfem V TDI będzie świetnym pomysłem na prezent dla każdego “golfiarza” i nie tylko. Spodoba się każdemu miłośnikowi sportów motoryzacyjnych i szybkiej jazdy!
Dane Techniczne
Golf V TDI Cup | |
---|---|
Przyspieszenie: | 6.8 s do 100 km/h |
Prędkość max: | 220 km/h |
Moc: | 190 KM |
Waga: | 1268 kg |
Napęd: | przód |
Pojemność: | 1.8 l |
Skrzynia biegów: | 6-biegowa |